• Eersteklas Zorgverzekering
  • Snel geholpen door ZorgConsulent
  • Klantwaardering 8,3

Inkoop paramedie

 

Inkoopbeleid paramedie

Inkoopbeleid

Algemene vragen

  • Ik ben een nieuwe zorgaanbieder. Hoe vraag ik een zorgovereenkomst aan?

    U kunt een e-mail sturen naar contractbeheer.paramedie@onvz.nl onder vermelding van uw AGB-code. Bij akkoord gaat uw zorgovereenkomst in, in de maand opvolgend aan uw aanvraag.

  • Ik wil een zorgovereenkomst voor de gecombineerde leefstijl interventie aanvragen. Waar stuur ik deze aanvraag naartoe?

    U kunt een e-mail sturen naar contractbeheer.paramedie@onvz.nl onder vermelding van uw AGB-code. 

  • Wat moet ik doen als mijn praktijksamenstelling wijzigt?

    Deze wijziging kunt u bij Vektis melden. Vektis beheert de landelijke database met deze gegevens voor alle zorgverzekeraars. Als de AGB-code wijzigt, dan dient u een nieuwe zorgovereenkomst aan te vragen via contractbeheer.paramedie@onvz.nl.

  • Wat is de vergoeding voor paramedische zorg indien er geen zorgovereenkomst is afgesloten?

    100% van het marktconform tarief.

  • Waar moet ik als zorgaanbieder aan voldoen om een zorgovereenkomst paramedie af te sluiten?

    U kunt hiervoor het zorginkoopbeleid nalezen op onze pagina Inkoop paramedie.

  • Ik heb mijn zorgovereenkomst niet binnen de termijn getekend. Kom ik nog in aanmerking voor een zorgovereenkomst?

    Dit wordt per zorgaanbieder beoordeeld. U kunt een e-mail sturen naar contractbeheer.paramedie@onvz.nl met uitleg waarom u niet tijdig heeft getekend/gereageerd. ONVZ contracteert niet met terugwerkende kracht.

Heeft u nog vragen?
Wij zijn er voor u

Meer contactopties

Over enkele minuten wordt u automatisch uitgelogd. Beweeg uw muis om ingelogd te blijven.